سفارش تبلیغ
صبا ویژن

درب شیشه ای فولدینگ با بهترین اجرا و بهترین تجهیزات


شرکت سایه گستر آسیا یکی از قدیمی ترین و شناخته شده ترین شرکت های ارائه دهنده انواع درب شیشه ای فولدینگ در کشور به شمار می رود.
بیست و پنج سال سابقه درخشان و استفاده از کارشناسان مجرب و کارکشته و خلاق در سایه گستر آسیا باعث شده این شرکت بهترین درب شیشه ای فولدینگ یا تاشو را در کشور ارائه دهد.
درب های شیشه ای جمع شونده شرکت سایه گستر آسیا مانند سایر محصولات مدرن این شرکت با تخفیف فوق العاده بیست درصدی به مدت محدود به مشتریان ارائه می گردد.

درب های شیشه ای فولدینگ یا تاشو شرکت سایه گستر آسیا در کمترین عرض بیشترین بازشو را به محیط داده دارای عملکرد خوب با سرعت بالا می باشد.


این نوع درب برای سازه هایی که بازشوی دهانه درب ورودی کم بوده و نیاز به بیشترین بازشو را دارند استفاده میگردد.بیش از 85 درصد عرض کل دهانه بازشوی مفید می باشد.
با توجه به پارامترهایی نظیر قدرت، نصب آسان و هماهنگی ظاهری آن با محیط اطراف و قابلیت کارآمدی بالا در حداقل فضای موجود و سرعت بازشوی مناسب خود، از تقاضای ویژه ای در بین خریداران برخوردار می باشد.
این نوع درب اتوماتیک در مکان های به نسبت با عرض کم نصب می گردد که به هیچ عنوان از مدل اپراتورهای درب اتوماتیک دیگری نمی توان استفاده کرد.در فضا هایی که به عرض بازشو کامل دهنه نیاز دارند از مکانیزم break out استفاده می گردد . به صورت خلاصه می توان گفت درب اتوماتیک فولدینگ 80% دهنه را بازشو می دهد.
در مکانهایی که خروج اضطراری نیاز باشد و یا احتیاج به بازشوی کامل داشته باشد، از فریم هایbreak out استفاده می شود که روی دیوار کنار لتها، به صورت لولایی جمع می شود.
مزیت نصب درب اتوماتیک فولدینگ در مکان هایی که حجم بالای تردد در زمان کوتاه تردد دارند بسیار پرسود می باشد. این لتهای بریک اوت در اپراتور های درب اتوماتیک شیشه ای اسلایدینگ و درب اتوماتیک مثلثی و درب اتوماتیک تلسکوپی امکان پذیر می باشد.

درب اتوماتیک فولدینگ شرکت سایه گستر آسیا با طراحی و اجرای فوق العاده بهترین گزینه برای مکان هایی که محدود جا برای نصب درب اتوماتیک دارند می باشد.


با استفاده از این درب اتوماتیک می توان از 85 درصد عرض درب ورودی اتوماتیک جهت بازشوندگی استفاده کرد.
درب اتوماتیک اتوبوسی ظاهری همانند درب لولایی دارد. و به دو صورت قابل نصب می باشد: نصب خطی و یا از رو.
 مزایا درب اتوماتیک:
سرعت بازشوندگی بالای درب اتوماتیک آن را کاملا برای مکان های پرتردد مناسب می کند.
از طرفی به علت سرعت عملکرد بالای درب اتوماتیک ، این درب برای مکان های نیازمند به امنیت بالا بسیار مناسب است.
با نام های درب تاشو و یا درب اتوبوسی نیز در بازار شناخته می شود.
 از دو طرف باز می شود. این بازشوندگی می تواند به دو صورت داخلی و یا خارجی باشد که بسته به مکان مورد استفاده تعیین می شود.
وزن یک لنگه درب اتوماتیک  حدود 40 کیلوگرم می باشد.
سرعت باز و بسته شدن درب اتوماتیک بین 0 تا 7 ثانیه می باشد.
مزایای درب های تاشو شیشه ای اتوماتیک

•    این محصول به دلیل سرعتی که در باز و بسته شدن دارد مهم می شود و پر کاربرد ترین محصول در بین سایر محصولات اتوماتیک شیشه ای است.
•    میزان زمان باز وبسته شدن درب های اتوماتیک شیشه ای دو الی چهار ثانیه است و قابل ذکر است که این زمان می تواند با توجه به سیستم برنامه ریزی و زمانی که تعیین می شود نسبت به هر متر به ثانیه تغییر کند.
•    این نوع درب در مکان هایی که تردد در آنجا زیاد است و این که اگر در این مکان ها فضایی برای ایستادن نباشد استفاده از این درب ها توصیه می شود.
•    درب های اتوماتیک تاشو و یا همان درب اتوماتیک فولدینگ با توجه به وجود دستگاه محرکه درب می تواند در تمامی 24 ساعته شبانه روز در هفت روز هفته بدون ایجاد آلودگی صوتی کار کند.
•    باز و بسته شدن سرعت این نوع درب ها نسبت به سایر درب های شیشه ای اتوماتیک خیلی بیشتر است.
•    توانایی باز و بسته کردن نامحدود را دارا می باشد.
•    این ویژگی ها موجب شده تا از این مدل درب اتوماتیک در محیط های پر تردد استفاده شود.
ویژگی ها
•    بدون محدودیت بودن تردد
•    مجهز به موتور دانکر بودن
•    مجهز بودن به پنل های نمایش دهنده وضعیت درب اتوماتیک قابل نصب بروی کاور
•    مجهز به مقطع ریل قابل تعویض سختکاری شده و لاستیک های عایق برای جلوگیری صدا
•    پر قدرت سریع و بی صدا
•    ارائه بیشترین میزان قابل بازد شدن برای تردد و مکان های کم جای با عرض کم
•    سیستم ماژولار با قابلیت سریع قطعات درب اتوماتیک تاشو


CmQkExLUob