سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عالی ترین درب شیشه ای گردان در کشور با تخفیف بیست درصدی


شرکت سایه گستر آسیا یکی از معتبرترین شرکتها در زمینه ارائه درب شیشه ای گردان می باشد که انواع درب شیشه ای گردان را با تخفیف استثنایی بیست درصدی ارائه می دهد.
بهرمندی از تجهیزات مدرن و به روز سبب شده است که درب شیشه ای گردان شرکت سایه گستر آسیا به عنوان یکی از محصولات مدرن و کارآمد این شرکت معرفی گردد.
شرکت سایه گستر آسیا همچنین طراحی و اجرای درب شیشه ای گردان را با طرح های زیبا و متناسب با انواع فضا به مشتریان خود تقدیم می نماید.

درب شیشه ای اتومات چرخشی در شرکت سایه گستر آسیا متناسب با تکنولوژی روز دنیا تولید شده و طراحی و اجرا می گردد.


درب شیشه ای اتوماتیک چرخشی یکی از زیباترین نوع درب ها و یکی از پیچیده ترین سیستم های ورودی می باشد. درب شیشه ای اتوماتیک چرخشی بیشتر در مکان هایی به کار گرفته می شوند که به علت محدودیت در عرض محل نصب دیوار ، امکان نصب دیگر دربهای اتوماتیک وجود نداشته باشد. می توان از درب شیشه ای اتوماتیک چرخشی به صورت یک لنگه و یا دو لنگه استفاده کرد .
درب اتوماتیک گردان ایـن سیستـم از لحـاظ عملکــرد بــه گــونـه ای طــراحی گــردیــده اســت کــه درب همیشه بسته است در حالی که همیشـه بـاز اسـت ! بـا استفـاده از ایـن نـوع درب ضمن امکان ورود و خروج همزمان افراد از بـرخـورد مستقیـم هـوای داخـل و خـارج ساختمان جلوگیری می شود.
تعداد دفعات باز شدن به صورت چرخشی و کشویی قابل تنظیم است و حتی می توان از یکی از حالت های باز و بسته شدن استفاده نمود.ایجاد جلوه ای بی نظیر و زیبا در نمای ورودی از ویژگی های استفاده از درب اتوماتیک است.
درب اتوماتیک چرخشی یا همان درب اتوماتیک گردان بیشتر در مکان های خاص مانند اتاق سرور، اتاق مدیریت، اتاق عمل، طلافروشی ها و غیره با ترکیب سیستم های کنترل تردد، شرایط بهتری را برای کنترل رفت و آمد محیا می کند .
از ویژگی های منحصر به فرد این محصول به شرح زیر می باشد :
1. مجهز به بهترین و پرقدرت ترین موتور درب اتوماتیک دنیا
2. مجهز به هنگرهای ضد سایش برای طول عمر هرچه بیشتر پکیج
3. سامانه کاملا هوشمند درب اتوماتیک شیشه ای چرخشی
4. تجهیز به فرایندی کاملا مدولار
5. سرعت بسیار بالا و قابلیت تنظیم در باز و بسته شدن درب
6. مجهز به شارژر و باطری برای استفاده در زمان قطع برق تا بیش از 300 مرتبه
7. برخورداری از Encoder در موتور،امنیت بیشترکاربر در هنگام برخورد ناخواسته با درب اتوماتیک
8. بی نیاز از استابلایزر و مقاوم در نوسانات برق شهر
9. تجهیز به کاور دوطرفه سامانه درب اتومات شیشه ای چرخشی
10. اتصال به قفل الکتریکی دولنگه برای ایجاد امنیت بیشتر
11. مجهز به سنسورهای مایکروویو برای شناسایی از جهت روبه رو با برخورداری از زاویه دید تا ارتفاع 4 متر و نصب سامانه درب اتوماتیک شیشه ای
12. طراحی شده برای تمامی مکان ها از جمله نقاط پررفت و آمد از قبیل فرودگاه ها، مراکز تجاری و اداری، بیمارستان ها هتل ها و …
13. تولید قطعات با بهره از بهترین و مقاوم ترین مواد اولیه مطابق با استانداردهای جهانی و تکنولوژی روز دنیا
14. دارای ظاهری زیبا و سازگار با هر نوع دکوراسیون
15. امکان نصب انواع سیستم های کنترل تردد و BMS
16. امکان اجرا با انواع فریم های باریک و پهن

استفاده از درب شیشه ای چرخشی برای اماکنی که اختلاف دمای داخل و خارج مجموعه زیاد است توصیه می گردد و علاوه بر آن یکی از زیبا تریـن و شیک ترین نوع درب هـای اتوماتیک می باشـد.


تمام گرد اینست که بین فضای درون و بیرون ارتباطی وجود ندارد ، در مصرف انرژی بهینه است ، از وجود گرد و خاک و صدا پیش گیری می کند.
برای رفت و آمد افراد معلول و بچه با لحاظ شدن مکانیزم های کنترلی مناسب است زیرا قابلیت کنترل خودکار سرعت حرکت را دارد و عملکرد درب در کل شبانه روز کنترل می شود و این قابلیت را نیز دارد که از طریق ریموت به شرکتی که آن را ساخته متصل شود.
در مواقعی که باید انرژی سرمایی و گرمایی را صرفه جویی نماییم درب های سه بال بهترین گزینه مورد استفاده هستند که از لحاظ ظاهری خوب و زیبا طراحی شده اند.
درب های گردان برای معلولان این امکان را در نظر گرفته است که با فشار دادن کلیدی که در داخل آن قرار دارد آن حرکت درب را طوری تنظیم می کند که سرعت آن کند شود و معلولین به آسانی رد شوند وقابلیت خروج اضطراری را نیز دارا است.
از نظر ظاهری بسیار شیک و در هزینه های مربوط به انرژی به صرفه می باشد. کاور خارجی آن را می توانید با نمای ساختمان هماهنگ نماییید و از لحاظ قیمت نیز به صرفه است و به این دلایل این نوع درب مطلوب ترین انتخاب است.
بدین ترتیب شما می توانید بین استفاده از درب اتوماتیک گردان یا استفاده از درب کشویی بسته به احتیاجات مربوطه که می تواند تحت شرایط آب و هوای یا شرایط عبور و مرور می باشد حق انتخاب داشته باشید.
برای جریان ترافیک بالا مانند هتل ها فرودگاه ها، بیمارستان ها، سوپر مارکت ها و فروشگاه های زنجیره ای نیز در مکان هایی که چرخ خرید اثاثیه و وسایل بزرگ و یا صندلی چرخ دار استفاده می شود درب اتوماتیک گردان بسیار مناسب می باشد.
طراحی منحصر به فرد درب اتوماتیک گردان بیشترین فضای خالی ممکن در باز شدن درب جهت فرار کردن در موارد اضطراری و یا اجازه عبور وسایل بزرگ مانند تجهیزات و ماشین های شستشو و ماشین ها را نیز فراهم می کند.